dissabte, 7 de març del 2009

dilluns, 2 de febrer del 2009

REUNIÓ INFORMATIVA viatge 05/02/09 19 h.


Per tal de aclarir els darrers aspectes del viatge a la neu, el proper dijous dia 5 de febrer farem una reunió informativa a les 19:00 hores al saló d'actes de l'Institut.
No hi falteu, que ja s'acosta el dia!!
El próximo día 5 de febrero habrá una reunión informativa para aclarar los últimos aspectos del viaje a la nieve. 19 h. salón de actos

dimecres, 12 de novembre del 2008

VIATGE 2009






VIATGE 2009
Ja s'han començat a repartir els fulletons informatius pel viatge d'enguany.
Teniu tota la informació en aquest link (feu click).
Només hi falta una cosa:
EL SUPLEMENT PELS QUI VOLEN FER SNOWBOARD ÉS DE 45 €
Hi ha canvis importants.
Bona neu!

PRESENTACIÓ 2018

PRESENTACIÓ